Najbliższe zmiany w funkcjonowaniu naszego obiektu:

  • Nasz obiekt otwarty jest TYLKO w weekendy i święta. Poniżej dni kiedy występują zmiany:

  • 18 maja sobota ZAMKNIĘTE -komunie
  • 19 maja niedziela zamknięte
  • 30 maja -ZAMKNIETE
  • 8 czerwca -zamknięte
  • 15 czerwiec -otwarte do 16:00
  • 22 czerwiec -otwarte do 16:00

PONIEDZIAŁEK-PIĄTEK

0
ZAMKNIĘTE

SOBOTA

0
Godzina Otwarcia

NIEDZIELA

0
Godzina Otwarcia
  • Wejście na nasz obiekt oraz większość atrakcji jest bezpłatne dla naszych gości którzy dokonali zakupów w barze lub na grillu.
  • Nasze Parkingi są bezpłatne.
  • Na terenie całego obiektu obowiązuje zakaz wnoszenia własnych napojów oraz produktów spożywczych.
  • Zwierzaki z naszej zagrody można karmić TYLKO karmą zakupioną u nas.
  • ”Na nasz obiekt można przyjść z psem, kotem lub innym Waszym pupilem. Nie mamy specjalnych ograniczeń, ale ważne jest, aby zwierzaki nie przeszkadzały innym gościom oraz innym zwierzakom. Ze względu na odwiedzające nas rodziny z dziećmi psy powinny być na smyczy. Rasy psów uważanych za niebezpiecznie Bezwzględnie MUSZĄ posiadać kaganiec.


REZERWACJE STOLIKÓW

Na naszym obiekcie jest bardzo wiele miejsc zarówno w sali restauracyjnej jak i na zewnątrz w ogródku -Na pewno znajdziecie Państwo jakieś miejsce dla siebie.

Nie prowadzimy rezerwacji dla grup poniżej 10 osób.

Rezerwacja z wcześniejszym zamówieniem dla grup powyżej 10 osób:

W soboty i niedziele odwiedza nas dużo gości indywidualnych więc czas oczekiwania na zamówione dania może się wydłużyć. Jeśli chcecie Państwo mieć pewność, że Wasze zamówienie zostanie obsłużone poza kolejnością sugerujemy złożyć „zamówienia na imprezę zorganizowaną”

Przy zamówieniach i wcześniejszym wyborze menu Stoliki są automatycznie przypisywane do zamówienia.

I. zamówienia ze wcześniejszym wyborem Menu:

  1. Data rezerwacji
  2. Godzina przyjazdu
  3. Numer telefonu do kontaktu
  4. Ilość osób dorosłych
  5. Ilość dzieci
  6. Wybór menu dla dzieci i dorosłych (prosimy korzystać z menu zamieszczonego na naszej stronie)
  7. Obsługa kelnerska? TAK lub NIE *

Po otrzymaniu wszystkich potrzebnych informacji w emailu zwrotnym prześlemy zamówienie z obowiązkiem opłacenia zaliczki w wysokości 25% wartości zamówienia.

II. rezerwacja bez wcześniejszego wybrania menu

  1. Data rezerwacji
  2. Godzina przyjazdu
  3. Ilość osób dorosłych
  4. Ilość dzieci
  5. Numer telefonu do kontaktu
  6. Obsługa kelnerska? TAK lub NIE *

Przy wybraniu opcji II i po otrzymaniu wszystkich potrzebnych informacji prześlemy rezerwację w emailu zwrotnym. W tej opcji przedpłata rezerwacyjna wynosi 100 zł i zostaje odliczona od rachunku końcowego.

*Przypominamy, że na naszym obiekcie nie ma obsługi kelnerskiej a dania z menu oraz napoje z baru odbiera się samodzielnie. Jeśli chcecie Państwo, aby wasza impreza była obsłużona przez kelnera prosimy ten fakt zgłosić w zamówieniu. Koszt obsługi – 10% wartości zamówienia (tzw. Service)